Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Teacher Drop Out

Jak przeciwdziałać wczesnemu opuszczaniu zawodu przez młodych nauczycieli?

W ramach projektu badane są przyczyny, dla których studenci kierunków nauczycielskich opuszczają studia przed uzyskaniem kwalifikacji oraz dlaczego tak wieku początkujących nauczycieli wcześniej opuszcza zawód. Efektem badań będzie przygotowanie raportu oraz rekomendacji dla systemu kształcenia i doskonalenia nauczycieli, które są związane z zapobieganiem wczesnemu opuszczaniu zawodu. Badania realizowane są w trzech krajach: Polska, Turcja, Wielka Brytania.

Okres realizacji projektu: od 1 września 2020 do 2023-08-31 (36 miesięcy)

Partnerstwo: Erasmus+ KA2 Cooperation for innovation and the exchange of good practices, KA201 – Strategic Partnerships for school education

Instytucje partnerskie:

M.St. Warszawa

Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny

Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Warszawa

International Links (Global) Ltd, UK

Konya Il Milli Egitim Mudurlugu, Turcja

Karatay Fen Lisesi, Turcja

Necmettin Erbakan Üniversitesi, Turcja

Introsport uk ltd, UK

Część polską projektu realizuje zespół w składzie: Dr Joanna Dobkowska, Prof.ucz. dr hab. Anna Zielińska, Prof. ucz. dr hab. Małgorzata Żytko ( Wydział Pedagogiczny UW) oraz Małgorzata Zasuńska i Beata Walkiewicz (WCIES)

Wysokość dofinansowania: 271.834,00 EUR