Komunikat dotyczący organizacji pracy administracji Wydziału Pedagogicznego UW
W związku z czasowym zamknięciem budynku Wydziału Pedagogicznego (3-30.11.2025) i przejściem w tryb zdalnej pracy, informujemy, że preferowaną formą kontaktu z pracownikami administracji jest kontakt mailowy.
Przekazywanie dokumentów
Dokumenty przeznaczone dla administracji Wydziału można pozostawiać w skrzynce podawczej w portierni budynku, skąd zostaną przekazane do właściwych jednostek. Faktury przekazywane do Sekcji Finansowej prosimy zostawiać z przypiętą kartką z danymi „nadawcy” i informacją o projekcie\działaniu, którego dotyczy.
Sekretariat Dziekana
Kontakt z Sekretariatem Dziekana możliwy jest
📞 telefonicznie pod numerem 501 987 319
📧 mailowo: pedagog@uw.edu.pl
Sekretariat Studencki
pełni dyżur stacjonarny w piątki w godzinach 9.00–12.00 – forma wskazana wyłącznie w sprawach, których nie można procedować za pośrednictwem maila.
W pozostałe dni tygodnia kontakt jest możliwy wyłącznie drogą mailową.
Sekcja Finansowa
zaprasza do kontaktu mailowego. Dokumenty prosimy przekazywać za pośrednictwem skrzynki podawczej znajdującej się w portierni. Faktury przekazywane do Sekcji Finansowej prosimy zostawiać z przypiętą kartką z danymi „nadawcy” i informacją o projekcie\działaniu, którego dotyczy.
Sekcja Techniczna
W sprawach wymagających wsparcia informatycznego prosimy o kontakt z Sekcją IT:
akostaniak@uw.edu.pl; rorzinski@pedagog.uw.edu.pl ,
tel. 22 55 308 17.
Możliwy będzie również kontakt osobisty we wtorki i w piątki w godz. 9-12.
Biblioteka
Terminy zwrotów wypożyczonych materiałów zostały automatycznie przesunięte. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy biblio.pedagog@uw.edu.pl
Dostęp do budynku
W sprawach pilnych wejście do budynku jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu z panem Dariuszem Kucharskim
📞 22 55 30 813
📧 da.kucharski@uw.edu.pl
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
O wszelkich zmianach w organizacji pracy będziemy informować na bieżąco.

