Home | Porady techniczne | Organizacja zdalnych spotkań przez społeczność UW w usłudze G Suite (Google)

Organizacja zdalnych spotkań przez społeczność UW w usłudze G Suite (Google)

Uniwersytet Warszawski korzysta z usług G Suite dla Szkół i Uczelni, m.in. z Hangouts Meet, który umożliwia prowadzenie wideokonferencji i innych zdalnych spotkań dla wielu osób (czytaj więcej).

Pomoc – e-mail:  akostaniak@uw.edu.pl

Instrukcja prowadzenia zdalnych spotkań za pośrednictwem Google Meet:

  1. Zaloguj się lub załóż konto Gmail dla pracowników lub studentów UW.
  2. Utwórz wydarzenie w Kalendarzu Google.
  3. Dodaj gości i rozmowę wideo w Hangouts Meet.
  4. Zapisz zmiany.
  5. Przyłącz się do Hangouts Meet za pomocą linku wygenerowanego w zaproszeniu.
  6. Włącz kamerę i mikrofon.
  7. Dołącz do spotkania. Hangouts Meet umożliwia też udostępnianie prezentacji uczestnikom spotkania. (więcej…)

Materiały instruktażowe dla uslugi Google Classroom:

  1. Tworzymy zajęcia – instrukcja
    Google Classroom jak zacząć? Poradnik dla nauczyciela
  2. Zapraszamy studentów do zajęć – instrukcja
    Google Classroom – Instrukcja dla ucznia

Wydział Pedagogiczny UW

Wydział Pedagogiczny UW