Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Rady i Komisje Wydziału Pedagogicznego

WydziałuNaukowaDydaktycznaKonsultacyjnads. Parametryzacjids. EtykiKonsorcjum Profesorów

Skład Rady Wydziału Pedagogicznego UW
w kadencji 2024-2028

Dziekan

Dr hab. Rafał Godoń, prof. ucz.

Prodziekani

Dr hab. Agnieszka Wołowicz
Dr Ewelina Zubala

Samodzielni nauczyciele akademiccy

Dr hab. Katarzyna Buczek
Dr hab. Anna Dąbrowska
Dr hab. Roman Dolata, prof. ucz.
Prof. dr hab. Grażyna Dryżałowska
Dr hab. Elżbieta Durys, prof. ucz.
Dr Dobromir Dziewulak, prof. ucz.
Prof. dr hab. Adam Fijałkowski
Prof. dr hab. Zbigniew Izdebski
Prof. dr hab. Janina Kamińska
Prof. dr hab. Maria Kolankiewicz
Prof. dr hab. Joanna Madalińska-Michalak
Prof. dr hab. Krystyna Milczarek-Pankowska
Dr hab. Barbara Murawska, prof. ucz.
Dr hab. Agnieszka Naumiuk, prof. ucz.
Dr hab. Mirosław Pęczak, prof. ucz.
Dr hab. Małgorzata Przanowska
Dr hab. Michał Rauszer
Dr hab. Jan Rutkowski
Dr hab. Joanna Smogorzewska, prof. ucz.
Dr hab. Paulina Sosnowska, prof. ucz.
Prof. dr hab. Grzegorz Szumski
Prof. dr hab. Anna Wiłkomirska
Dr hab. Anna Zielińska, prof. ucz.
Dr hab. Małgorzata Żytko, prof. ucz.

Przedstawiciele innych nauczycieli akademickich

Dr Monika Jakubowska-Mirek
Dr Agnieszka Małkowska-Szkutnik
Dr Paulina Marchlik
Dr Małgorzata Sieńczewska
Dr Monika Skura
Dr Dorota Sobierańska
Dr Zuzanna Wojciechowska

Przedstawiciele pracowników niebędących nauczycielami

mgr Dorota Michałowska
mgr Anna Szewczyk

Przedstawiciele Samorządu Studenckiego

Aleksandra Araszkiewicz
Katarzyna Białek
Marta Krystek
Antonina Pamięta
Gabriel Siekiera
Magdalena Wachnicka
Nina Ziemiecka

Przedstawiciel doktorantów

Terminy posiedzeń Rady Wydziału w roku akademickim 2024/25:

  1. semestr zimowy:
    29 października 2024 r
    26 listopada 2024 r.
    17 grudnia 2024 r.
    28 stycznia 2025 r.
  2. semestr letni:
    18 lutego 2025 r.
    25 marca 2025 r.
    29 kwietnia 2025 r.
    27 maja 2025 r.
    24 czerwca 2025 r. .
    30 września 2025 r.

Skład komisji dziekańskich
Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
w kadencji 2024-2028

Komisja Konkursowa

1. dr hab. Roman Dolata, prof. ucz.- przewodniczący
2. prof. dr hab. Janina Kamińska
3. prof. dr hab. Maria Kolankiewicz – wskazana przez RDN
4. dr hab. D. Lalak, prof. ucz. – WSNSiR
5. dr Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz

 

Komisja ds. Etyki Badań Naukowych

1. dr hab. J. Rutkowski – przewodniczący
2. prof. dr hab. G. Dryżałowska
3. dr hab. A. Zielińska, prof.ucz.
4. dr R. Pląsek
5. dr M. Smulczyk

Komisja Biblioteczna

1. prof. dr hab. Adam Fijałkowski – przewodniczący
2. dr hab. Agnieszka Naumiuk, prof. ucz.
3. dr hab. Małgorzata Przanowska
4. dr Dorota Sobierańska
5. mgr Dorota Michałowska

Komisja Rozwoju i Współpracy z Otoczeniem

1. dr hab. Małgorzata Żytko, prof. ucz. – przewodnicząca
2. dr Katarzyna Brzosko-Barratt
3. dr Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz
4. dr hab. Urszula Markowska-Manista
5. dr Olga Wysłowska

 

 

Skład Rady Wydziału Pedagogicznego UW
w kadencji 2020-2024

Dziekan

Dr hab. Rafał Godoń, prof. ucz.

Prodziekani

Prof. dr hab. Anna Wiłkomirska
Dr hab. Barbara Murawska

Samodzielni nauczyciele akademiccy

Dr hab. Katarzyna Buczek
Dr hab. Anna Dąbrowska
Dr hab. Roman Dolata, prof. ucz.
Prof. dr hab. Grażyna Dryżałowska
Dr hab. Elżbieta Durys, prof. ucz.
Dr Dobromir Dziewulak, prof. ucz.
Dr hab. Adam Fijałkowski, prof. ucz.
Prof. dr hab. Zbigniew Izdebski
Dr hab. Janina Kamińska, prof. ucz.
Dr hab. Maria Kolankiewicz, prof. ucz.
Prof. dr hab. Joanna Madalińska-Michalak
Prof. dr hab. Krystyna Milczarek-Pankowska
Dr hab. Agnieszka Naumiuk
Dr hab. Mirosław Pęczak, prof. ucz.
Dr hab. Małgorzata Przanowska
Dr hab. Michał Rauszer
Dr hab. Jan Rutkowski
Dr hab. Joanna Smogorzewska, prof. ucz.
Dr hab. Paulina Sosnowska, prof. ucz.
Dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
Dr hab. Piotr Zańko
Dr hab. Anna Zielińska
Dr hab. Małgorzata Żytko, prof. ucz.

Przedstawiciele innych nauczycieli akademickich

Dr Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz
Dr Magdalena Kuleta-Hulboj
Dr Ewa Palamer-Kabacińska
Dr Joanna Pękała
Dr Mariusz Samoraj
Dr Marek Smulczyk
Dr Monika Gromadzka
Dr Monika Skura
Dr Zuzanna Wojciechowska

Przedstawiciele pracowników niebędących nauczycielami

mgr Dorota Michałowska
mgr Anna Szewczyk

Przedstawiciele Samorządu Studenckiego

Aleksandra Araszkiewicz
Katarzyna Białek
Marta Krystek
Antonina Pamięta
Gabriel Siekiera
Magdalena Wachnicka
Nina Ziemiecka

Przedstawiciel doktorantów

Skład komisji dziekańskich
Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
w kadencji 2020-2024

Komisja Konkursowa

dr hab. Roman Dolata, prof. ucz. – przewodniczący
dr hab. Maria Kolankiewicz, prof. UW
dr hab. Danuta Lalak, prof. ucz.
dr Barbara Tybulewicz-Kwiatkowska

Komisja Oceniająca

prof. dr hab. Anna Wiłkomirska – przewodnicząca
prof. dr hab. Janina Kamińska
dr hab. Danuta Lalak, prof. ucz.
dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
dr hab. Elżbieta Durys, prof. ucz
dr hab. Aneta Ostaszewska
dr Agnieszka Małkowska-Szkutnik

Komisja ds. Etyki Badań Naukowych

prof. dr hab. Grażyna Dryżałowska – przewodnicząca
dr hab. Anna Zielińska, prof. ucz.
dr hab. Jan Rutkowski
dr Magdalena Kuleta-Hulboj

Komisja Biblioteczna

dr hab. Paulina Sosnowska – przewodnicząca
dr hab. Adam Fijałkowski, prof. ucz.
dr hab. Joanna Smogorzewska, prof. ucz.
dr hab. Anna Dąbrowska

 

 

Od dnia 01.11.2021 r. kontakt w sprawach dotyczących Rady Naukowej Dyscypliny Pedagogika: rnd.pedagogika@uw.edu.pl, tel. 22 55 22 149

(ul. Dobra 56/66, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego II piętro, pokoje 2.69 i 2.72)


Rada Naukowa Dyscypliny Pedagogika  – kadencja 2021-2024

Przewodniczący Rady Naukowej Dyscypliny Pedagogika: prof. dr hab. Zbigniew Izdebski
Zastępca Przewodniczącego: dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.

 Terminy posiedzeń w kadencji 2021-2024:

  • 2023:  24 stycznia 2023, 28 lutego 2023, 28 marca 2023, 25 kwietnia 2023, 30 maja 2023, 27 czerwca 2023, 26 września 2023
  • 2022:  25 października 2022, 22 listopada 2022, 6 grudnia 2022
  • 2021: 26 stycznia (zdalne), 16 lutego (zdalne), 16 marca (zdalne), 11 maja (zdalnie), 15 czerwca (zdalnie), 21 września (stacjonarnie)- odwołana, 28 września (zdalnie), 19 października (zdalnie)

Skład osobowy kadencji 2021-2024:

dr Aleksandra Jasińska-Maciążek
dr Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz
dr Magdalena Kuleta-Hulboj
dr Agnieszka Małkowska-Szkutnik
dr Urszula Markowska-Manista
dr Marek Smulczyk
dr Agnieszka Wołowicz

Samodzielni członkowie:
dr hab. Roman Dolata, prof. ucz.
dr hab. Adam Fijałkowski, prof. ucz.
dr hab. Rafał Godoń, prof. ucz.
prof. dr hab. Zbigniew Izdebski
prof. dr hab. Janina Kamińska
dr hab. Maria Kolankiewicz, prof. ucz.
dr hab. Anna Kowalewska
dr hab. Danuta Lalak, prof. ucz.
prof. dr hab. Joanna Madalińska-Michalak
dr hab. Agnieszka Naumiuk
dr hab. Aneta Ostaszewska
dr hab. Mirosław Pęczak
dr hab. Jan Rutkowski
dr hab. Joanna Smogorzewska
dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
prof. dr hab. Andrzej Wierciński
prof. dr hab. Anna Wiłkomirska
dr hab. Anna Zielińska, prof. ucz.
dr hab. Małgorzata Żytko, prof. ucz.

Przedstawiciel doktorantów:
 mgr Piotr Wróbel

Protokoły obrad Rady Naukowej Dyscypliny Pedagogika kadencji 2021-2024 (klik)

Komisje powołane przez Radę Naukową Dyscypliny Pedagogika kadencji 2021-2024

Komisja ds. oceny osiągnięć naukowych nauczycieli akademickich  w dyscyplinie pedagogika:

  1. dr hab. Grzegorz Szumski – Przewodniczący
  2. prof. dr hab. Janina Kamińska
  3. dr hab. Anna Kowalewska
  4.  dr Hanna Tomaszewska-Pękała
  5. dr Bartłomiej Skowroński  (Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji)

(Uchwała RNDPD nr 33)

Komisji ds. ewaluacji dyscypliny kadencji 2021-2024:

  1. dr hab. Roman Dolata, prof. ucz. – Przewodniczący
  2. dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
  3. dr Magdalena Kuleta-Hulboj
  4. dr Hanna Tomaszewska-Pękała
  5. dr Zuzanna Wojciechowska
  6. mgr Katarzyna Potrzebowska-Pietrzak
  7. dr hab. Aneta Ostaszewska (Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji)

(Uchwała RNDPD nr 34)

 

Rada Dydaktyczna Wydziału Pedagogicznego

Przewodnicząca Rady Dydaktycznej w kadencji 2024-2028 – dr Ewelina Zubala (ezubala@uw.edu.pl )

Przedstawiciele pracowników naukowo-dydaktycznych:

dr Katarzyna Brzosko-Barratt

prof.dr hab. Grażyna Dryżałowska

dr Dobromir Dziewulak

dr Monika Jakubowska-Mirek

dr Ewa Palamer-Kabacińska

dr Magdalena Kuleta-Hulboj

dr Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz

dr Anna Marianowska

dr hab. Barbara Murawska

dr Joanna Pękala

dr Rafał Pląsek

dr Małgorzata Sieńczewska

prof. Grzegorz Szumski

dr Kamila Wichrowska

Przedstawicielka doktorantów:

mgr Martyna Popławska

mgr Katarzyna Schrager

Przedstawiciele studentów:

Patrycja Szczęsna

Martyna Struś

Wiktoria Dziubińska

Urszula Tyc

Sekretarz Rady Dydaktycznej: mgr Anna Szewczyk (a.szewczyk@uw.edu.pl )

Terminy posiedzeń: 18.03, 15.04, 20.05, 17.06 godz. 14.00, sala 130

Skład Rady Dydaktycznej – rok 2020

Skład Rady Dydaktycznej – rok 2021-2024

Dziennik Rady Dydaktycznej (akty prawne)

Uczelniana Rada Kształcenia

 

Skład Rady Konsultacyjnej Wydziału Pedagogicznego UW

  1. Maria Babicka-Janiszewska, Kierownik Działu Pedagogiki Teatru Instytut Teatralny Raszewskiego
  2. Agnieszka Chabera Muzeum Narodowe – dział edukacji muzeum
  3. Marta Dermańska, Centrum Komunikacji Społecznej, Urząd m.st. Warszawy
  4. dr Aleksandra Duda, przedstawicielka Biura Unicef Poland ds. Reagowania na Potrzeby Uchodźców w Polsce
  5. Emilia Frąckiewicz – OPS Wola
  6. dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik, antropolog kultury, zastępca dyrektor programowej ds. innowacji CNK
  7. Magdalena Kidoń psycholog, absolwentka UW, certyfikowana psychoterapeutka, superwizor (Fundacja Bullerbyn)
  8. Lidia Klaro-Celej, Profesor Oświaty, były Doradca metodyczny m.st. Warszawy w zakresie kształcenia specjalnego
  9. Łukasz Korzeniowski, Biuro Rzecznika Praw Dziecka
  10. Violetta Krzyżanowska Mazowiecka Kurator Oświaty
  11. Agnieszka Mączewska ZPOW, Z-ca Dyrektora Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
  12. Katarzyna Pluta pedagog, nauczyciel, dyrektor szkół publicznych i niepublicznych, członkini organów prowadzących, ewaluator zewnętrzny, zarządzanie oświatą w UE, suicydolog
  13. Ewa Pytlak, dyrektor Szkoły Podstawowej 24 STO w Warszawie
  14. Marta Rakoczy, Korczakianum Muzeum Warszawy
  15. Monika Rościszewska-Woźniak, psycholog dziecięcy, wychowawca, trenerka. Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Dzieci im. J.A.Komeńskiego
  16. Beata Sinicyn dyrektorka szkoły publicznej SP 80 im. Marii Kownackiej
  17. Anna Steinhagen – Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna
  18. Artur Stępniak, Gaudeamus Ogólnopolskie Stowarzyszenie Dwujęzyczności
  19. Magdalena Tchórznicka, Prezes Zarządu w Szkole Liderstwa im. Zbigniewa Pełczyńskiego
  20. Beata Wiśniewska-Tomczak
  21. Beata Woszczyńska, pedagog (absolwentka andragogiki), Dyrektor ds. rozwoju kompetencji biznesowych w grupie ADEO (Leroy Merlin – świat)
  22. Dorota Zych, Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 314 im. Przyjaciół Ziemi
  23. Grażyna Ziółek, Dyrektor Publicznego Przedszkola im. Warszawskiej Syrenki

Skład komisji ds. ewaluacji dyscypliny kadencji 2021-2024:

  1. dr hab. Roman Dolata, prof. ucz. – Przewodniczący
  2. dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
  3. dr Magdalena Kuleta-Hulboj
  4. dr Hanna Tomaszewska-Pękała
  5. dr Zuzanna Wojciechowska
  6. mgr Katarzyna Potrzebowska-Pietrzak
  7. dr hab. Aneta Ostaszewska (Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji)

(Uchwała RNDPD nr 34)

Wpis archiwalny:

Skład Komisji ds. parametryzacji powołanej na posiedzeniu Rady Naukowej Dyscypliny Pedagogika w dniu 26 listopada 2019 r.:

1Dr hab. Roman Dolata, prof. ucz.
2Dr Magdalena Kuleta-Hulboj
3mgr Katarzyna Justyna Potrzebowska-Pietrzak
4Dr Hanna Tomaszewska-Pękała
5Dr Zuzanna Wojciechowska
6Dr hab. Grzegorz Szumski, prof. ucz.
7Dr hab. Aneta Ostaszewska

Komisja ds. Etyki Badań Naukowych

  1. dr hab. Jan Rutkowski – Przewodniczący

  2. prof. dr hab. Grażyna Dryżałowska

  3. dr hab. Anna Zielińska, prof. ucz.

  4. dr Marek Smulczyk

  5. dr Rafał Pląsek

 

Regulamin Komisji ds. Etyki Badań Naukowych na Wydziale Pedagogicznym UW

Rozwiń aby przeczytać

I.Cele i zakres działania Komisji

  1. Komisja ds. Etyki Badań Naukowych (zwana dalej Komisją) została powołana w celu zapewnienia najwyższych standardów badań naukowych prowadzonych na Wydziale Pedagogicznym UW.
  2. Zakres działania Komisji obejmuje badania naukowe z udziałem dzieci, młodzieży i dorosłych. Komisja opiniuje przede wszystkim projektowane badania, a w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach także badania w trakcie realizacji i już przeprowadzone.
  3. Wydając opinię Komisja kieruje się ogólnie uznanymi standardami etycznymi badań naukowych z udziałem człowieka, w tym Kodeksem Etyki Pracownika Naukowego (PAN 2012), standardami międzynarodowymi, np. European Textbook on Ethics in Research (EC 2010), wewnętrznym regulaminem Komisji oraz prawem miejsca.
  4. Komisja opiniuje projekty, których kierownikiem jest pracownik/ca lub doktorant/ka Wydziału Pedagogicznego UW, a także projekty prac dyplomowych i badawczych studentów/ek zaopiniowane przez opiekuna pracy dyplomowej. W wyjątkowych sytuacjach, na wniosek Dziekana, opiniuje także zewnętrzne projekty badawcze z zakresu nauk pedagogicznych.
  5. Komisja wydaje opinię na wniosek badacza/czki.
  6. Złożenie wniosku do Komisji jest dobrowolne.
  7. Komisja pełni rolę organu opiniodawczego.

II. Tryb powoływania i odwoływania Komisji

  1. Komisja jest powoływana przez Radę Wydziału na okres kadencji władz Wydziału.
  2. W składzie Komisji powinno być co najmniej 5 członków.
  3. Członkowie Komisji reprezentują różne dziedziny nauk pedagogicznych i pokrewnych.
  4. Spośród członków Komisji wybierany jest Przewodniczący i Zastępca Przewodniczącego oraz Sekretarz Komisji.
  5. Przewodniczący wybierany jest w drodze głosowania tajnego zwykłą większością głosów i zatwierdzany przez Radę Wydziału.
  6. Zastępca Przewodniczącego i Sekretarz Komisji są wybierani w drodze głosowania tajnego zwykłą większością głosów.
  7. Odwołania Przewodniczącego dokonuje Rada Wydziału na wniosek Przewodniczącego lub członka Komisji.
  8. Odwołania członka Komisji dokonuje Rada Wydziału na wniosek Przewodniczącego lub osoby zainteresowanej.

III. Tryb prac Komisji

  1. Posiedzenia Komisji odbywają się przynajmniej 4 razy w roku, w październiku, grudniu, marcu i czerwcu.
  2. Komisja wydaje opinię w ciągu 30 dni od dnia posiedzenia Komisji, na którym rozpatrywano wniosek.
  3. W razie potrzeby Komisja ma prawo do zasięgnięcia opinii zewnętrznych ekspertów.

IV. Składanie i opiniowanie wniosków

  1. Wnioski należy składać do 1. dnia miesiąca, w którym odbywa się posiedzenie Komisji (patrz pkt. III.1).
  2. Wnioski należy składać w formie elektronicznej (na adres e-mailowy Komisji) i papierowej (do Sekretarza Komisji) na formularzu zamieszczonym na stronie internetowej Wydziału Pedagogicznego.
  3. Do wniosku powinny być dołączone wymagane dokumenty.
  4. Prawidłowo wypełnione wnioski przekazywane są przez Sekretarza Komisji Przewodniczącemu, który wskazuje, spośród członków Komisji, sprawozdawcę odpowiedzialnego za przygotowanie projektu opinii o zgodności projektu badawczego z zasadami etycznymi.
  5. Podczas posiedzenia Komisji sprawozdawca przedstawia projekt opinii, który poddawany jest dyskusji i głosowaniu.
  6. Opiniowanie odbywa się w drodze głosowania jawnego. Dla ważności opinii wymagane jest uzyskanie zwykłej większości głosów przy obecności kworum (przynajmniej połowy członków Komisji, w tym Przewodniczącego lub Zastępcy). W przypadku równej liczby głosów decydujący jest głos Przewodniczącego (w razie jego nieobecności – Zastępcy Przewodniczącego).
  7. W przypadku, gdy Wnioskodawcą jest jeden z członków Komisji, zostaje on wyłączony z części posiedzenia Komisji dotyczącej jego wniosku.
  8. Obrady Komisji są poufne. Przebieg obrad jest protokołowany.
  9. W uzasadnionych przypadkach Komisja może z własnej inicjatywy lub na prośbę Wnioskodawcy spotkać się z Wnioskodawcą w celu wyjaśnienia wątpliwych kwestii lub poprosić o przedłożenie dodatkowych informacji.
  10. Opinie wydawane przez Komisję mogą być: pozytywne, warunkowo pozytywne lub negatywne.
  11. Komisja może także wstrzymać się od wydania opinii w przypadku uchybień formalnych lub braków w dokumentacji. Wnioskodawca jest zobowiązany do ich uzupełnienia w terminie 30 dni.
  12. Do opinii negatywnej lub warunkowo pozytywnej dołącza się uzasadnienie.
  13. W przypadku wydania warunkowo pozytywnej opinii Wnioskodawca jest zobowiązany do wprowadzenia zmian w projekcie w uzgodnionym terminie, w sposób zgodny ze wskazaniami Komisji. Wprowadzenie zmian i zatwierdzenie ich przez Komisję skutkuje zmianą opinii z warunkowo pozytywnej na opinię pozytywną.
  14. Komisja może, zgodnie z wnioskiem, opiniować całość lub część projektu badawczego.

V. Procedura odwoławcza

  1. Wnioskodawcy przysługuje prawo odwołania się od opinii Komisji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
  2. Odwołanie powinno zawierać uzasadnienie.
  3. Sekretarz przekazuje odwołanie sprawozdawcy, który przygotowuje stanowisko w sprawie zasadności odwołania.
  4. Komisja, po zapoznaniu się ze stanowiskiem sprawozdawcy i po dyskusji, w drodze głosowania podtrzymuje lub zmienia opinię.
  5. Głosowanie nad opinią tej sprawie odbywa się nie później niż 30 dni od dnia wniesienia odwołania.
  6. Od nowej lub podtrzymanej opinii przysługuje odwołanie do Rady Wydziału.

VI.

  1. Regulamin został opracowany przez Komisję i zatwierdzony przez Radę Wydziału.
  2. Regulamin wchodzi w życie w dniu zatwierdzenia przez Radę Wydziału.
  3. O wprowadzenie zmian w Regulaminie może wnioskować członek Komisji i każdy członek Rady Wydziału. Wniosek wymaga uzasadnienia.
  4. Zmiany w Regulaminie wprowadza Komisja i zatwierdza Rada Wydziału.

 

Formularz wniosku o opinię Komisji ds. Etyki Badań Naukowych

Formularz wniosku o opinię Komisji ds. Etyki Badań Naukowych jest do pobrania tutaj:

formularz do pobrania [DOC].

Wnioski w wersji elektronicznej prosimy składać do sekretarza Komisji dr Rafała Pląska (komisja.etyczna.wpuw@uw.edu.pl).

 

 

 

Międzynarodowe Konsorcjum Profesorów przy Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego powstało, aby zwiększyć zakres i skuteczność współpracy naukowej w zakresie edukacji i kultury.

Skład Międzynarodowego Konsorcjum Profesorów:

Prof. Dr. Hanan A. Alexander Faculty of Education, University of Haifa, Israel halexan1@univ.haifa.ac.il
Prof. Dr. Babette Babich Department of Philosophy, Fordham University, USA babette.babich@gmail.com
Prof. Dr. Mindaugas Briedis Institute of Humanities, Mykolas Romeris University, Lithuania mbriedis77@gmail.com
Prof. Dr. Nicholas Davey School of Humanities, University of Dundee, United Kingdom j.r.n.davey@dundee.ac.uk
Prof. Dr. Paul Fairfield Faculty of Arts and Sciences, Department of Philosophy, Queen’s University, Canada paulfairfield@hotmail.com
Prof. Dr. Saulius Geniusas Department of Philosophy, Chinese University of Hong Kong, Hong Kong geniusas@cuhk.edu.hk
Prof. Dr. Adam J. Graves Department of Philosophy and Denver Project for Humanistic Inquiry, Metropolitan State University of Denver, USA agrave13@msudenver.edu
Prof. Dr. Jean Grondin Academy of Arts and Humanities of the Royal Society of Canada, Université de Montréal, Canada jean.grondin@umontreal.ca
Prof. Dr. Elie Holzer Faculty of Social Sciences, School of Education, Bar-Ilan University, Israel esholzer@netvision.net.il
Prof. Dr. Jose Manuel Touriñán López Departamento de Pedagoxía e Didáctica, Universidad de Santiago de Compostela, Spain hejmtl@gmail.com
Prof. Dr. Eva Marsal Institut für Philosophie, Fakultät für Geistes- und Humanwissenschaften, Pädagogische Hochschule Karlsruhe, Germany marsal@ph-karlsruhe.de
Prof. Dr. Golfo Maggini Department of Philosophy, Education and Psychology, University of Ioannina, Greece gmaggini@uoi.gr
Prof. Dr. Eva Matthes Lehrstuhl für Pädagogik, Philosophisch-Sozialwissenschaftliche Fakultät, Universität Augsburg, Germany eva.matthes@phil.uni-augsburg.de
Prof. Dr. Elisabeth Meilhammer Lehrstuhl für Pädagogik mit Schwerpunkt Erwachsenen- und Weiterbildung, Philosophisch-Sozialwissenschaftliche Fakultät, Universität Augsburg, Germany elisabeth.meilhammer@phil.uni-augsburg.de
Prof. Dr. Ronny Miron Interdisciplinary Graduate Program in Hermeneutics and Cultural Studies, Bar-Ilan University, Israel mironronny@gmail.com
Prof. Dr. Maria Luísa Portocarrero Universidade de Coimbra, Portugal mlp600@gmail.com
Prof. Dr. Ramsey Eric Ramsey Barrett, The Honors College, Arizona State University, USA rer@asu.edu
Prof. Dr. Michael Schulz Philosophische Fakultät, Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn, Germany mschulz1@uni-bonn.de
Prof. Dr. Marcus Schlemmer Krankenhaus Barmherzige Brüder, Akademisches Lehrkrankenhaus der TU München Lehrklinik der Deutschen Akademie für Ernährungsmedizin, München, Germany marcus.schlemmer@web.de
Prof. Dr. Luís Umbelino Universidade de Coimbra, Portugal luis.1belino@gmail.com
Prof. Dr. Uwe Voigt Lehrstuhl für Philosophie mit Schwerpunkt Analytische Philosophie/Wissenschaftstheorie, Philosophisch-Sozialwissenschaftliche Fakultät, Universität Augsburg, Germany uwe.voigt@phil.uni-augsburg.de
Prof. Dr. Barbara Weber Human Development, Learning and Culture in the Department of Educational Psychology & Counselling Psychology and Special Education, University of British Columbia, Canada dr.barbara.weber@googlemail.com