Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

dr Paulina Marchlik

Stanowisko:
adiunkt


Jednostka:
Katedra Polityki Oświaty i Społecznych Badań nad Edukacją


Funkcje:
Kierownik Podyplomowych Studiów Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego


E-mail:
p.marchlik@uw.edu.pl


Dyżur:
315, Czwartek, 8.30-10.00
Proszę o wcześniejszy kontakt mailowy








Zainteresowania naukowe:


przedwczesne kończenie edukacji, młodzież zagrożona, młodzież ryzyka, kształcenie językowe, kształcenie nauczycieli języka angielskiego


Wybrane publikacje:


ORCID iD iconhttps://orcid.org/0000-0002-4609-1900


Aktywność naukowa:



  1. Stories4all: Developing Innovative Pedagogies and Tools to enable the Establishment and Sustenance of Communities of Educators Promoting Empathy and Social Inclusion via Digital Stories for All
    (Erasmus+ 2023-1-DE01-KA220-HED-000164993; 10/20239/2026) – kierownik polskiej części projektu

  2. Integrating primary and pre-school virtual exchange projects into language teacher education (INVITED) (Erasmus+; 11/202310/2026) – członkini polskiego zespołu

  3. Co-created Education through Social Inclusion | “Edukacja współtworzona przez włączanie społeczne” (Erasmus + 621365-EPP-1-2020-1-NO-EPPKA3-IPI-SOC-IN) członkini Grupy Doradczej

  4. Rozwój demokracji szkolnej w ostrołęckich szkołach ponadpodstawowych członkini zespołu (koordynatorka szkolna)

  5. Ostrołęckie Obserwatorium Oświatowe członkini zespołu

  6. Professional Development Tools Supporting Participation Rights in Early Childhood Education  (PARTICIPA; Erasmus +; 2019-1-PT01-KA202-60950; 20192022)
    członkini zespołu

  7. A Blog as open learning platform for the field of Early Childhood Education about Research and Innovation to support Disadvantaged and Diverse children (BECERID; 20172020; 2017-1-BE02-KA201-034755; Erasmus+, KA2_KA201)
    kierownik polskiej części projektu

  8. Inclusive Education and Social Support to Tackle Inequalities in Society (ISOTIS; 20172019; H2020-EU.3.6.1.2./727069)
    członkini zespołu

  9. Reducing Early School Leaving in Europe (RESL.eu; 20132018; FP7-SSH-2012-1/320223)
    członkini zespołu